середа, 18 лютого 2015 р.

Як створити сприятливу атмосферу для роботи учнів під час реалізації проекту?



Для продуктивності реалізації проекту "Мислити по-новому - мислити по-європейськи" необхідно створити сприятливу атмосферу для шклярів, які є основними та найважливішими учасниками цього проекту. Тож, вчителям варто врахувати такі основні моменти, що сприятимуть нормальній роботі та розвитку мислення у дітей:
1. Час. Виділити час та забезпечити можливості для застосування критичного мислення.
2. Очікування ідей. Усвідомлювати, що очікується, висловлювати думки та ідеї у будь-якій формі.
3. Спілкування. Дозволити учням вільно розмірковувати, обмінюватись думками.
4. Цінування думок інших. Вміти слухати, щоб мати можливість сформулювати власну думку.
5. Віра в сили учнів. Підтримувати віру кожного учня в його здатність мислити; цінувати критичні міркування учнів.
6. Рука допомоги. Допомогти дітям презентувати свій виступ; підказати недоліки та врахувати їх до наступної роботи.
Отже, це дасть можливість вчителеві:

  • Активізувати мислення учнів.
  • Формувати цілі навчання.
  • Залучити учнів до плідного обговорення.
  • Мотивувати навчання учнів.
  • Активно залучити учнів до навчального процесу.
  • Стимулювати зміни.
  • Стимулювати міркування про здійснену роботу.
  • Розкрити різні точки зору.
  • Допомагати учням ставити власні запитання.
  • Заохочувати самовираження.
  • Забезпечити обробку інформації.
  • Заохочувати прояви критичного мислення.
  • Реалізовувати таланти та вміння школярів.
  • Формувати кмітливих та розумних дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар